Jimmy Choo perfume!

05:00

And I'm so excited to finally share with you that I managed to put my hands on Jimmy Choo parfume. You could have seen that it has been on my wishlist for so long, and now that I finally got it I can't stop raving about it.

I love to thing about parfume as my signature and that's why I don't usually go for some that are not really popular and that everyone on the street will recognize. Also when I find that perfume that I really like, I will be using it for next couple years.


Jimmy Choo is not really a brend that comes in your mind for perfumes, but I think that they know what they are doing. I have the original one JIMMY CHOO by Jimmy Choo Eau de perfume, but there is also one in lighter packaging that's Eau de toilete. The only difference is that Eau de toilete is a bit stronger, since it has 15% to 20% concentration of essences, whereas Eau de toilete has around 10%.
Also Jimmy Choo usually comes out with various different scents that are most of the time seasonal, but again I went for the original one.

Packaging looks so stunning and luxurious, and even when I use it up I will keep it as a collectors piece. Also it photographs really well.
About scent, we all know how hard it is to describe it so these are notes that manufacture claims:
Top notes: madarine orange, pear, grenn
Middle notes: orchid
Base: Toffee, patchouli
I feel that it's really strong, sexy and powerful scent. When smelling it, I imagine single, independant bussines woman in her late twenties that has her life together and knows what she wants. I love the idea of becoming woman like that, but seriously this parfume makes me feel powerful.
And on my skin it lasts longer than other perfumes I've used. Sometimes I can smell it on my self even after a long day, but the longer I'm using it, I feel like I'm getting used to it.
All in all give a sniff next time you're looking for new perfume. And which one is your favorite?

I posle dugo vremena koje je bio na wish listi, konacno je na red za kupovinu dosao i Jimmy Choo parfem. Od kako sam ga kupila, stavio je u drugi plan sve parfeme koje sam koristila ranije.

Ja razmisljam o parfemu kao o svom potpisu, i zato uglavnom nisam ljubitelj parfema koji su dosta popularni i koji ce svako na ulici prepoznati. Kada nadjem neki koji mi bas odgovara, velika je verovatnoca da cu ga koristiti dosta dugo. I nadam se da ce ovaj biti jedan od njih.








Jimmy Choo nije brend poznat po parfemima, ali ja mislim da definitivno znaju sta rade. Ja sam kupila JIMMY CHOO by Jimmy Choo Eau de parfume, ali postoji i slicna verzija u svetlijoj bocici Eau de toilete.Razlika je sto je Eau de parfume jaci, s obzirom da sadrzi 15-20% koncentracije ekstrakta, dok Eau de toilette sadrzi oko 10-ak %. Zavisi od sezone znaju da izadju i sa novim parfemima, ali ponovo mene je ovaj ostavio bez daha. I dolazi u pakovanju od 40 ml, 60 ml i 100 ml, a od nedavno postoji i mini verzija (mislim da se kod nas mogu naci samo u Sephori i Eau de toilete u nekim Lilly drogerijama).

Pakovanje izgleda prelepo i veoma luksuzno, cak i kada ga budem iskoristila sacuvacu bocicu kao kolekcionarski primerak. I izgleda odlicno na slikama.
Sto se samog mirisa tice, tezak je za opisivanje ali ono sto sam ja pronasla je da  sazdrzi sledece note;
Gornje note; mandarina, kruska, zeleno
Srednje note; orhideja    intenzivan
Baza; toffee i paculi
Na svacijoj kozi osecace se malo drugacije, ali ono sto ja osecam kada ga nanesem je da je dosta jak, zenstven i da ima neke slatkaste tragove. Kada ga pomirisem u glavi mi je slobodna, jaka poslovna zena u kasnim dvadesetim koja zna sta hoce. Na stranu to sto bih tako volela da vidim sebe u buducnosti, ali zaista zbog ovog parfema se ocam kao da mogu sve.
I na mojoj kozi traje dosta duze nego bilo koji parfem koji sam ranije koristila. Nekad mogu da ga osetim na sebi posle celog dana, ali sto ga duze koristim vise se navikavam na miris.
Sve u svemu, probajte ga sledeci put kada budete u potrazi za novim parfemom i recite mi koji je vas omiljeni.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Sigurna sam da miriše predivno! :) Ako ga nadjem u trgovini, moram da ga isprobam ;) xx Maja ♥

    ReplyDelete