February favorites! / Februarski favoriti!

05:51

Since we've already stepped into March and I didn't have a loats of products that I  was loving and that I haven't already talked about, I realized something. When it comes to my makeup, I love routine. There is just something comforting about using products that you already know are working well. So I guess makeup routine would be my first favorite.

Next I have Flormar lip pencil in 231. I was never a fan of using lip liner all over the lips, cause I found that felt so drying and like it excentuated every little line. But I made exception for this shade. It's perfect combination of dark berry, burgundy and gray. Before I bought it, I was on a hunt for cool grayish shade and this shade was as close as it got. Therefore I guess grayish lip shades were a favorite too. And this lip liner is not that drying, it's easy to apply all over the lips, but because of that it won't look perfect longer that 3-4 hours.















What I've sometimes combined with this lip liner was Avon Matte lipstick in Pure pink. I love formulation of this lipstick, it is complitely matte but feels comfortable on the lips. Again matte finish always comes with dryness on lips, but with this lipstick it's not that bad, it's actually really creamy. Also it doesn't sit in the lines. And it's super pigmented. For this shade I'd prefer it to be a little less because it's so bright on my light skin tone. But spring is coming so...

Hand care is step I couldn't skip during last month. And I found the ultimate hand cream for my skin, it's Eucerin one. I love that it's not greasy at all but still hydrates hands and I don't have to re apply it every couple hours (what usually happens to me in these colder months). Also you only need the tineyest amount of product. Honestly it recoverd my hands.

Nails were also a thing this month. I discovered white nail polish and the one I've been using so much is Essence The gel nail polish in 33 wild white ways. First this product is not even gel alike. It is complitely white basic nail polish.

And I have to mention Golden Rose matte top coat. It's truly mattifying and works amazing with my other nail polishes. Also it drys really fast and is amazing thing for the price.

Nivea 2 in 1 shampoo&conditioner is kind of product that I haven't used before. I have super tangly hair and it's nightmare to get the knots out after showering. So I always have to put some conditioner or mask to make the process easier. With this product I would wash my hair and then put some lighter condtioner.

And congradiulations if you made it to the end of these a bit all over the place favorites. Tell me how you like the idea of encorporating some other products other than makeup and what was your favorite product of the month?

Buduci da smo vec uveliko u martu, a ja nisam imala toliko proizvoda koje sam koristila (a nisam vec spominjala), shvatila sam nesto. Kada je sminka u pitanju, volim rutinu. I sama sebi zvucim dosadno, ali zaista se desi da nedeljama koristim iste proizvode ukoliko mi se bas dopadnu. Tako da predpostavljam da bi makeup rutina koje se drzim dugo vremena bila moj prvi favorit.

A moj prvi omiljeni proizvod je Flormar olovka za usne u nijansi 231. Inace ne koristim cesto olovke za usta preko celih usana vec ih samo oivicim, ali sam zbog ove nijanse napravila izuzetak. Dugo sam trazila neku hladniju nijansu (nesto sto vuce na sivo) ali ova nijansa je jedino sto je bilo makar priblizno u drogerijskom rangu cena. Nijansa nije bas ono sto sam trazila, buduci da je tamnija ali je predivna bordo nijansa koja kao da ima malo ljubicastih tonova. Sto se same olovke tice lako se nanosi ali je olovka tako da je nerealno ocekivati da ne isusuje usta.  Tokom dana mora da se popravlja, pogotovo kada se pije i jede, ali je dobar kvalitet za cenu.
















Ono sto sam ponekada kombinovala sa ovom olovkom je Avon mat ruz u nijansi Pure pink. Formula ovog ruza me je prijatno iznenadila. Na usnama se oseca dosta prijatno posto je veoma kremast. Potpuno je mat i meni ne istice suve delove, niti se uvlaci u linijice. Ova nijansa je  bas bas pigmentovana, tako da je na mom svetlom tenu malo upadljiva ali skoro uvek je kombinujem sa jos necim.
Nega ruku mi je bila obavezna stavka proteklih nekoliko meseci i jedina krema koja me je odusevila je Eucerinova.  Nije masna i kozaje veoma lako upija a pruza savrsenu hidrataciju. Potrebno je samo mala kolicina proizvoda i kada je koristim ne moram da je mazem na svakih nekoliko sati (sto je uglavnom slucaj sa drugim kremama koje sam koristila). Oporavila je moje ruke.

Takodje sam proslog meseca obracala paznju na nokte. Tek proslog meseca sam otkrila potpuno beli lak za nokte i nisam ga skidala. Koristila sam Essence The gel nail polish in 33 wild white ways. Nemojte da vas naziv zbuni posto ovaj lak nazalost ne traje duze nego ostali i ponasa se kao svaki drugi lak.

I posto je u proslom mesecu sve bilo u znaku mat, zelim da spomenem i Golden rose matte top coat. Bukvalno pretvori svaki lak u mat za nekoliko sekundi. Cak mi se cini i da mi malo produzi trajanje laka.

Poslednja stvar koju sam koristila je Nivea 2 in 1 express, sampon i balzam. Ovako nesto je novo na nasem trzistu, ali ja ne znam da li cu se vracati uskoro na regularne sampone. Moja kosa je dosta tanka i veoma se lako mrsi tako da je ovo bio moj spas. Operem je ovim dva puta i posle ostavim jos malo neki lagani balzam. Olaksao mi je rascesljavanje, definitivno.

Ovaj post nisu bili klasicni favoriti, ali recite mi kako vam se dopada ideja nekih drugih proizvoda osim sminke. I sta ste vi koristili proslog meseca?

You Might Also Like

3 коментара

  1. Meni je bas nekada tesko pisati favorite jer se takoder drzim rutine, ako mi nesto bas odgovara i bas mi se svida jako dugo znam samo to koristiti

    ReplyDelete
  2. Next I have Flormar lip pencil in 231. I was never a fan of using lip liner all over the lips, cause I found that felt so drying and like it excentuated every little line. But I made exception for this shade. custom tailoring services , stitching unit , best online tailor , sewing factory , sewing of ladies suits , sewing expert , sewing factory near me It's perfect combination of dark berry, burgundy and gray. Before I bought it, I was on a hunt for cool grayish shade and this shade was as close as it got. Therefore I guess grayish lip shades were a favorite too. And this lip liner is not that drying, it's easy to apply all over the lips, but because of that it won't look perfect longer that 3-4 hours.

    ReplyDelete
  3. Poslednja stvar koju sam koristila je Nivea 2 in 1 express, sampon i balzam. Ovako nesto je novo na nasem trzistu, ali ja ne znam da li cu se vracati uskoro na regularne sampone. Moja kosa je dosta tanka i veoma se lako mrsi tako da je ovo bio moj spas. Operem je ovim dva puta i posle ostavim jos malo neki lagani balzam. Olaksao mi je rascesljavanje, definitivno. sewing factory , sewing of ladies suits , sewing expert , sewing factory near me , lawn suits , pakistani lawn suits , pakistani lawn , buy pakistani lawn suits online , pakistani lawn suits online , pakistani lawn suits online sale

    ReplyDelete