Bioderma dupe? / Zamena za Biodermu?

08:25

We've all heard for cult favorite Bioderma micellar water but is there anything in drugstore that could replace it?
I will say it, I love Bioderma but I am not using it on daily bases to take my makeup off. It is a bit splurgy item for me so I always end up saving it for special occasions. And for day to day care I used makeup removing wipes. But recently my skin got a bit irritated, so I thought that micellar water would be a bit more gentle.

The one I always wanted to try out is Garnier micellar cleansing water.
First thoughts; this really reminded me on Bioderma. It takes face makeup off pretty good and feels just like a regular water. When it comes to eye make up and mascara it does it's job better than wipes with which you'll have to rub a bit. Leaves skin feeling clean but not dry, what sometimes could happen with Bioderma. Also Bioderma has a bit of an alchol scent to it, but Garnier one has no scent whatsoever.
Conclusion: I will keep my Bioderma for times when I use lot of  eye makeup since it does get it off a bit easier, but on regular days Garnier one will be good enough. And next time I will splurge on some other products or wait to go pick this in France.

Bioderma micelarna voda je definitvno zasluzila svoje mesto medju favoritima beauty zajednice ali da li postoji nesto u drogerijama sto moze da joj parira?
Licno volim Biodermu ali s obzirom na cenu, cesto se suzdrzavam od koriscenja i cuvam je za neke specijalne prilike kada koristim vise sminke. Do nedavno sam za svakodnevno skidanje sminke koristila vlazne maramice koje su namenjene tome ali posle duzeg koriscenja koza mi vise nije reagovala kao ranije. Skidanje sminke mi sada deluje agresivnije, nego sa micelarnim vodama.

Moj prvi izbor je bila Garnier micelarna voda, koja me je cak i pakovanjem malo podsetila na Biodermu.
Prvi utisci su bili da je moguca naslednica Bioderme. Dopalo mi se kako skida sminku sa lica a pritom se osecam kako da koristim obicnu vodu. Kada je u pitanju sminka za oci i maskara, odradila je svoj posao i nije mi iritirala taj predeo. Cinjenica da ne moram da trljam oci kao sa vlaznom maramicom je u svakom slucaju plus. Garnier micelarna voda ostavlja kozu cistom ali ne i suvom sto se ponekada desavalo ukoliko nekoliko dana uzastopno koristim Biodermu. I Bioderma ima blag miris hemije dok je Garnierova potpuno bez mirisa.
Zakljucak; Cuvacu Biodermu za prilike kada imam dosta sminke na ocima, posto je malo bolje skida, ali za svakodnevnu upotrebu je Garnier micelarna voda sasvim dobra. Takodje, Garnier je cesto na popustima (trenutno Garnier 360 din. u Dm-u, a u Lilly drogerijama Bioderma je 2+1) tako da cu u svakom slucaju nastaviti da je koristim, a casticu se nekim drugim proizvodima.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Meni Bioderma nikako nije odgovarala, a Garnierom sam zadovoljna.
    Probaj Baleinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala njihove proizvode za lice ali pocecu od micelarnw vode. Hvala na predlogu:)

      Delete