Long waited May favorites / Dugo ocekivani favoriti za maj

07:15

Hello everyone so I finally put myself together and collected products I have been using for last month and here they are their majesty may favorites.

Summer is here and that means I completely changed my makeup routine so what you see here are products that I was using on daily bases. Let's jump in then!

Starting of with my newest discovery from drugstore. It is L'oreal Infallible 24h foundation and I can say that it quickly became my go to foundation and it is one of best foundations that I have tried. More about it you will read in my next post.

To continue with face products. Next one I've been loving is Mac Prolongwear concelear. Even though I don't contour my face every day I love to highlight my under eye area and I feel like it does make a difference. It makes me look a lot more awake and alive. It has amazing coverage so I sometimes use it before foundation to cover blemishes and what surprised me most is that it last really long and that it won't crease or move. If this wasn't enough check out my review here.


mascara and eyeliner in action













When it comes to mascara I will say that Too faced Better than sex and They're real set up some real high standards. I was a bit scared when I went and bought mascara based on its packaging and brush and without knowing anything about it. Well I made good choice. L'oreal False Lash wings is my mascara of the month. It gives great length if you use a little "comb" but also separates lashes and gives volume when you use it as a regular rounded brush without lashes being spiky. This may sounded a bit weird but you can see brush on picture to see what was I talking about.

Since lately I was all about that bad-ass look, winged eyeliner is must have. It is actually a rediscovery cause when I first started using make up my hardest goal to achive was thin winged eyeliner and what I have been using to achieve this is Essence Liquid ink eyeliner. It is so inexpensive but it does great job and it won't smudge during entire day.

Moving on to hair products. I usually stick to shampoo, conditoner and dry shampoo when it comes to hair but recently my hair was dry and it didn't have that healthy shine so I needed to do something and turned to oils - Amika hair oil to be exact. This oil made my hair silky and to look a bit less damaged but you really have to be careful with it and use tiny amount otherwise it could look a bit greasy.

This month was Eurovision song contest 2015. I am such a fan girl when it comes to Eurovision and this year was no exception, and even today on my playlist you will find at least half of this year enteries.


I was doing a lot reading this month so there are two book favorites. First one is Looking for Alaska by John Green. This book is so different from anything else I read and there is a reason why this book, and John Green, are so popular. I can relate to Miles so much, with that fitting in  part and finding Great perhaps and wanting more from life. 




Next one is a bit different, and I still have 20 pages left, but I have to share it. I hate my selfie by Shane Dawson is the one of the rare books that Youtuber wrote and that I had to read. He also talks about teen years and some important stuff in his life but in totally different way, with loads of humor.

I think this was enough for month of may. Hope you guys like this post and what have you been loving lately? 

Cao devojke,  ja sam se konacno malo sredila i sakupila proizvode koje sam koristila proslog meseca pa sada zelim da ih podelim. Predstavljam vam dugo ocekivane favorite za maj;

Mislim da se leto vec oseca, sto znaci da sam izmenila moju rutinu i ovi proizvodi koje sada vidite su ono sto sam koristila svakodnevno.

Pocinjemo sa mojim najnovijim otkricem iz drogerija. To je  L'oreal Infallible tecni puder. Ovaj puder mi je veoma brzo nasao put do korpice sa mojim omiljenim proizvodima i vise o njemu procitacete u sledecem postu.
Sledece sto sam koristila od proizvoda za lice je Mac prolongwear korektor. Ja ovaj korektor ne mogu dovoljno da nahvalim. Uglavnom ga koristim za posvetljivanje predela ispod ociju, sto na mom licu pravi veliku razliku zato sto izgledam dosta svezije i odmornije. Takodje ovaj korektor ima odlicnu prekrivnu moc tako da kada zelim da bas pokrijem sve nesavrsenosti koristim ga pre pudera. Detaljnije o ovom proizvodu; ovde.
Kada su u pitanju maskare mogu da kazem da su Too faced Better than sex i Benefit They're real postavile prilicno visoke standarde. I iskrena da budem nisu me vise privlacile drogerijske maskare, ali u jednom trenutku su mi sve maskare bile skoro suve tako da sam bez razmisljanja otisla u drogeriju u kupila Loreal False lash wings maskaru. Nisam cula da ljudi pricaju o njoj, tako da nisam znala sta da ocekujem i jedini razlog zbog koga sam se odlucila za nju su pakovanje i cetkica, ali evo je danas u favoritima. Ova maskara daje dobru duzinu ali ne slepi trepavice, vec ih lepo razdvoji za sta sluzi mali cesalj. I mozda je ovo zvucalo malo cudno ali na slici se nadam se vidi o cemu pricam.


maskara i ajlajner u akciji











U poslednje vreme mi se veoma dopao bad-ass look tako da je winged ajlajner must have. Kada sam tek pocinjala da se sminkam, ono sto je meni predstavljalo savrenstvo je tanak winged ajlajner i smatrala sam da kada to postignem (citaj izvezbam) da cu znati sve o sminkanju (sto je sada daleko od istine ali pokusajte to objasnite devojcici od 14 godina). U svakom slucaju sada sam ponovo zavolela takav izgled tako da sam koristila Essence Liquid ink ajlajner. Ajlajner je stvar na kojoj mogu da kazem da ustedim zato sto mi je ovaj savrsen; dosta je lak za koriscenje, ne razmazuje se u toku dana i dosta dugo traje. 
Da predjemo na proizvode za kosu. Ne znam kog razloga ali uglavnom se drzim samo sampona, balzama i sampona za suvo pranje. Probala sam neke maske za kosu ali nisam videla neku drasticnu razliku tako da sada kada sam primetila da mi je kosa dosta suva i da je izgubila svoj prirodni sjaj posegnula sam za Amika uljem. Prvo samo da kazem da obozavam miris ovog ulja i kosa mi kada ga koristim mirise negovano (nadam se da ovo ima smisla). Potrebna je samo mala kolicina, inace krajevi mogu da izgledaju malo masno, ali ako se pravilno koristi cini da kosa izgleda zdravije i daje malo sjaja.

U maju je odrzana Evrovizija i dan-danas na mojoj playlisti se nalazi polovina od pesama koje su tada predstavljene. Veliki sam fan ovog takmicenja, sta vise da kazem.

U poslednje vreme sam se malo posvetila citanju i imam dve knjige kao favorite. Prva je U potrazi za Aljaskom, Dzon Grin. Ova knjiga me je odusevila i veoma je drugacija od svega sto sam ranije procitala i postoji razlog zasto su knjige Dzona Grina toliko popularne medju tinejdzerima. Obuhvata sve periode odrastanja i mogu da se poistovetim sa Majlsom na toliko nacina, pocevsi od uklapanja u drustvo do trazenja Velikog mozda.


I druga knjiga je I hate myselfie a autor je Youtuber Shane Dawson. Ova knjiga nazalost nije prevedena na nas jezik ali se na internetu moze naci na engleskom za one koji su zainteresovani. Meni je do kraja ove knjige preostalo jos 20 strana ali ovo sto sam do sada procitala je dovoljno da je stavim u favorite. Ovde je takodje opisan zivot tinejdzera i problemi sa kojim se on suocava ali na skroz drugi nacin; kroz humor i sale na svoj racun.

Mislim da je bilo dovoljno favorita za maj i nadam se da vam se svideo ovaj post. Recite mi u komentarima sta ste vi voleli u poslednje vreme.

You Might Also Like

4 коментара

  1. I have never tired those mascaras but maybe I will. The photo of your make-up is so good.
    sugarblush.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I would love to try this L'Oréal foundation!! I heard so many freat things about it (:
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    ReplyDelete
  3. I love the Mac Pro long wear concealer, it makes my skin look flawless

    Emma emhasrednails

    ReplyDelete
  4. Wow, awesome favorites! Love that mascara too!

    RachelShuchatMakeup

    ReplyDelete