Favorites time;February / Favoriti za februar

08:40

I hoped you missed it cause after a long time favorites post is finally here. February was great and inspiring month for me but makeup vise I kept it pretty simple but here are some new stuff i have been loving;

























1.Vichy Dermablend foundation -I loved this one from the first time I have tried it and I have been reaching for this almost everyday. I use it as a concelear to cover any discoloration (read imperfection) and it was making it's magic for this month
2. Bourjios lip pencil -I was surprised how much actually I have used this thing cause I usually go for lipsticks. I used it all over the lips because I am in love with this color -perfect spring transition shade, but pencil did dried out my lips a bit
3.Too faced Better than sex mascara - my absolute favorite not just for this month but for the last couple months, it is best one I have treid so black and dramatic and it gives such an amazing volume
4. Purple eyeliner - I was definitely stepping out of my comfort zone and moving some boundaries so in that spirit I used purple eyeliner in waterline to make my eyes pop and I think that it looks amazing with brown eyes
5.And I took my eyeliner game to next level and found one more way to replace black eyeliner. I used Too faced eyeshadows from Everything nice palette on wet eyeliner brush to create that soft smokey eyeliner effect
Sorry it is dirty I am definitely getting new one















6 Ebeline sponge -after trying this I am dying to try original beauty blender. Yes, I would love this one to be a little softer and not to take that much of product, but still it is so much better than using fingers and you get so much more coverage.
7. Max factor glossfinity nail polish in 55 Angel nails - not going too crazy with nails just giving them some sparkle and I don't know is it just me or nail polishes with glitter last so much longer?!
Human of the month; Marissa Lace This month I discovered new beauty vlogger and I really enjoyed watching her videos
Movie of the month; I know what you expect and it is not 50 Shades of grey. Little late on this (as always) but I watched movie Boyhood and it is one of the best movies I watched. It is so dramatic and different from everything else I watched. I was fascinated with fact that this was filmed for 12 years and it includes all parts of Masons life and dramas that are going on all around him and I think that is the reason why we can all realte to him.
And not to go too far with this movie and in this mood I will wrap it up here. I hope you like this post and tell me what have you been loving this month?

I konacno posle dugo vremena ponovo na blogu post favorita (nadam se da vam je nedostajao). Februar je bio za mene sjajan i inspirativan mesec ali sto se sminke tice vise sam se drzala neke rutine tako da nema preterano mnogo favorita;
























1. Vichy Dermablend korektivan puder - Ovaj puder mi se dopao cim sam ga probala i od tada skoro svaki dan posezem za njim. Koristim ga kao korektor za prekrivanje bilo kakvih nesavrsenosti zato sto je prilicno jak i cak sam cula da se koristi za scensku sminku ali ovaj mesec cesto sam ga koristila i bio je moj spasilac
2. Bourjois olovka za usta - Iznenadila sam se koliko sam ustvari koristila olovku zato sto inace preferiram ruzeve. Nanosila sam je preko celih usta (bicu iskrena malo ih je isusila) zato sto mi se veoma dopala nijansa - savrsena za ovo kisno vreme.
3. Too faced Better than sex maskara - Moj apsolutni favorit ne samo za ovaj vec za nekoliko proteklih meseci. Ova maskara je najbolja koju sam do sada probala. Obozavam volumen i dramatican izgled koji postizem sa njom i definitivno nije od onih koje naglase trepavice a pritom izgledaju prirodno.
4. Aura ljubicasta olovka - U poslednje vreme sam iskoracila iz komfort zone i u tom duhu sam koristila ovu ljubicastu olovku u vodenoj liniji. Nije preterano pigmentovana pa se malo teze nanosi ali mislim da je vredno posto izgleda super sa braon ocima
5. I pomerila sam ajlajner na visi nivo i cula sam jos jedan nacin da zamenim klasican crni ajlajner. Koristim tamne senke sa mokrom cetkicom za ajlajner i nanosim ih kao ajlajner za dnevnu varijantu posto mi je tecni ajlajner prejak
Izvinjavam se sto je prljav defitivno cu kupiti novi














6. Ebeline sundjer za puder - Sada kada sam probala ovo toliko zelim da probam i originalni Beauty blender. Da volela bih da je malo meksi i da ne upija toliko pudera ali svejedno mnogo mi je lakse da njim nanosim puder nego prstima i dobijam bolju pokrivnost.
7. Maxfactor glossfinity lak 55 Angel nails - nista spektakularno sto se tice noktiju samo malo sljokica i nedavno sam primetila da lakovi sa sljokicama duze traju bez krzanja od ostalih.
Osoba meseca ; Marissa Lace Beauty vlogerka koju sam otkrila ovog meseca i stvarno sam uzivala u njenim videima

Film meseca; Znam da svi ocekujete 50 Nijansi siva ali nije on u pitanju. Nedavno sam odgledala film Odrastanje ili u originalu Boyhood i moram da priznam da je ovo jedan od najboljih filmova koje sam odgledala. Film je veoma dramatican i drugaciji od svega ostalog sto inace gledam. Fascinirana sam cinjenicom da je ovaj film sniman 12 godina i da ukljucuje sve delove zivota ovog decaka i drame koje se desavaju svuda oko njega, pa zato i mislim da svi na neki nacin mozemo da se pronadjemo u njemu.
I da ne preteram o ovom filmu (iako bih mogla satima da pisem) i ne nastavljam u ovom raspolozenju ovde cu zavrsiti post. Nadam se da vam se dopao i zanima me sta se vama svidelo ovog meseca? 

You Might Also Like

7 коментара

  1. I love that you did a human of the month that's such a fab idea!

    AnnieRosesDiary x

    ReplyDelete
  2. That bourjois lip pencil looks really nice Xxx

    ReplyDelete
  3. Voljela bi da probam spužvicu za puder ali nikako da se odlučim. Neko kaže da je odlična za upotrebu, neko da nije. Moram da kupim i sama isprobam. A sa ebelin nikad još nisam bila nezadovoljna :) Hvala ti na komentaru, slobodno piši na sprski kad/ako me opet posjetiš ;) Pratim te nazad na bloglovin-u #28. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I’m in love with your blog! I like your photos and style of writing! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  5. I love love love my beauty blender! I definitely recommend it to you. I've tried a few knock-offs - the best one is probably the Real Techniques one - but the original is hands down the best blending sponge there is. It's soft, bouncy and blends everything so well. I can't rave enough about it ^_^

    ReplyDelete
  6. Great products. xx
    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love the too faced mascara!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    ReplyDelete